Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта
Способи оплати
- Післяплата
Доставка товару Покупцю.
Замовлення Покупцю відвантажуються з понеділка по п'ятницю, крім вихідних та святкових днів. При виборі відділення «Нова Пошта», перевірте можливість прийняття цим відділенням вашого замовлення, за його вазі і габаритам. Дивіться типи відділень служби доставки «Нова Пошта», з вимогою до ваги і габаритів до відправлень, габарити вказані з урахуванням упаковки.
Отримання товару Покупцем.
!!! Звертаємо увагу Покупців на те, що весь товар перед відправкою перевіряється і страхуєтся на повну вартість, сума повної вартості одержуваного товару повинна бути вказана в страховці експрес-накладної «Служби Доставки». Страховка необхідна для того щоб, в разі псування або втрати товару з вини «Служби Доставки», була можливість отримати відшкодування вартості товару від «Служби Доставки». Товар перед відправкою завжди додатково упаковується, для його збереження при транспортуванні.
Перевірка кількості i цілісності одержуваного товару.1. При отриманні товару у відділенні «Служби Доставки» (в присутності співробітника відділення) або у кур'єра, перевірте цілісність зовнішньої упаковки.
2. Якщо з зовнішньою упаковкою все в порядку в присутності співробітника «Служби Доставки» акуратно зніміть зовнішню упаковку і після цього перевірте - упаковка товару повинна бути цілісною; безпосередньо на товарі не повинні бути видимі пошкодження; найменування і кількість товару має збігатися з накладної;
Якщо всі перераховані вище умови в порядку, Одержувач може призвести оплати (післяплатою і за доставку товару), а також поставити підпис на чеку (посилка отримана).
3. У разі коли, зовнішня упаковка товару пошкодження або викликає підозри, що вона була розкрита, пред'явіть це співробітнику «Служби Доставки» і зробіть кілька фотографій на свій мобільний телефон. Після цього в присутності співробітника «Служба Доставки» акуратно зніміть зовнішню упаковку і перевірте: упаковка товару повинна бути цілісною; безпосередньо на товарі не повинні бути видимі пошкодження; найменування і кількість товару має збігатися з накладної;
Якщо всі перераховані вище умови в порядку, Одержувач може призвести оплати (післяплатою і за доставку товару), а також поставити підпис на чеку (посилка отримана).
4. Якщо після зняття зовнішньої упаковки ви помітили, незначні пошкодження безпосередньо упаковка товару, пред'явіть це співробітнику «Служба Доставки» і зробіть кілька фотографій на свій мобільний телефон. Після цього в присутності співробітника «Служба Доставки» перевірте: безпосередньо на товарі не повинні бути видимі пошкодження; найменування і кількість товару має збігатися з накладної;
Якщо всі перераховані вище умови в порядку, Одержувач може призвести оплати (післяплатою і за доставку товару), а також поставити підпис на чеку (посилка отримана).
5. Якщо після зняття зовнішньої упаковки ви помітили:
- що упаковка товару має сильні пошкодження;
- товар має видимі пошкодження;
- кількість товару менше ніж вказано в накладній;
Одержувачу необхідно зробити кілька фотографій на свій мобільний телефон даних ушкоджень. У цьому випадку клієнтові необхідно звернутися до керівника відділення «Служба Доставки» або кур'єру і показати їм виявлені пошкодження, після чого оформити Акт-Претензію.
!!! Після оформлення Акта-Претензії (копія повинна бути на руках у Одержувача), клієнт товар з відділення «Служби Доставки» або у кур'єра не забирає і доводить до відома Відправника про виниклі обставини. Відділення «Служба Доставки» або кур'єр, відправляє Акт-Претензію (свій екземпляр) в юридичний відділ «Служби Доставки» для проведення службового розслідування. Оформлення Акта-Претензії необхідно для подальшого розгляду з службою доставки і отримання відшкодування вартості зіпсованого або втраченого товару.
Оплата замовлення Покупцем.
Всі платежі здійснюються в національній валюті гривні.
Після оформлення замовлення, клієнт може вибрати спосіб оплати.
Увага! Ми є ВИРОБНИКОМ, і товар обраний Покупцем має характеристику Замовлений виріб таке замовлення є Індивідуальним замовленням ( приклад: виготовлення під замовлення тканинної ролети ).
Після узгодження Iндивідуального замовлення з Покупцем, для відправки замовлення на виробництво, Покупець повинен зробити оплату:
1. якщо сума Iндивідуального замовлення до 500 гривень оплата 100%;
2. якщо сума Iндивідуального замовлення більше 500 гривень передоплата 50% від суми замовлення.
Замовлення відправляється у виробництво після отримання оплати або передоплати. Початок терміну виробництва на наступний робочий день після отримання оплати або передоплати.
Залишок платежу Покупець може сплатити:
- післяплатою при отриманні замовлення на «Нова Пошта»
- перед відправленням замовлення Покупець оплачує залишок платежу на рахунок (у цьому випадку Покупець не оплачує комісію за переказ грошових коштів «Нова Пошта»).
Після того як Індивідуальне замовлення відправлене у виробництво, Покупець не має права скасувати дане замовлення і зажадати повернення оплати або передоплати. У разі, якщо замовлення не надійшов у виробництво, Покупець має право внести зміни в замовлення або скасувати замовлення і отримати повернення оплати або передоплати протягом 2-х робочих днів.
Оплата замовлення.
Оплата замовлення здійснюється вибраним способом.
Оплата замовлення Післяплатою.
Оплата замовлення Післяплатою здійснюється в службі доставки «Нова пошта», при отриманні товару у відділенні. При отриманні товару в службі доставки Покупець може оплатити готівкою або платіжною карткою, якщо у відділенні є термінал для оплати картою.
При здійсненні оплати Післяплатою, Покупець оплачує службі доставки «Нова пошта» комісію за переказ післяплати. Вартість комісії становить: 20 гривень + 2% від суми післяплати.
Оплата доставки товару.
Оплата доставки проводитися за рахунок Покупця за тарифами «Служби Доставки» за послугою " Адреса - Відділення" або "Адреса - Адреса". Тарифи по доставці залежать від відстані, а також від ваги і габариту посилки.
